در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

انکار یا اثبات خدا؟

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ
یک فضانورد روسی و یک جراح مغز روسی روزی درباره مذهب بحث می کردند.
جراح مسیحی بود و فضانورد بی اعتقاد.
فضانورد گفت:
من بارها به فضا رفته ام ولی هیچوقت خدا یا فرشته ای ندیده ام.
جراح در جوابش گفت:
من مغزهای زیرک زیاد شکافته ام ولی هرگز حتی یک فکر در آنها ندیده ام.

*با درود فراوان*

نظرات  (۴)

  • عارف حنائی
  • بادبادک باز
  • بسیار زیبا

    تقدیر ویژه از جناب عالی


    پاسخ:
    سپاس از شما و نظراتتان.
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    طاعاتتون قبول درگاه احدیت


    امام موسی کاظم سلام الله علیه و آله فرمود:"چیزی نیست که چشم تو ببیند و در آن موعظه ای نباشد"

    حالا وقتی کسی فکر نکنه تا فضا هم بره، موعظه براش بی مفهومه....

    بزرگی می گفت به پیرزنی گفتند به نظرت خدا وجود داره؟
    پیرزن همینطور که داشت چرخ نخ ریسی ش را می چرخون، یه دفعه دستش دیگه حرکت نداد...خب چرخ هم دیگه نچرخید دیگه...
    گفت دست منه که این چرخ را می چرخونه اگه دست من نباشه، چرخ نمی چرخه...پس دست خداست -بخون قدرت خداست- که چرخ نظام آفرینش را می چرخونه وگرنه نمی چرخید...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    زنده باد به شما عزیز دل...
    عجب!

    عالی.

    ندیدن ،دلیل برنبودن نیست!
    پاسخ:
    بله همینطوره
    ندیدن،نبودن نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت