در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

چقدر سخت است...

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ

همی یک دل نه صد دل رسوا گشتم***ازین هستی،ازین دنیا رها گشتم

نمی دانم در این روزها چه میخواهم***به دنبال چه هستم من،خدا را در چه میبینم

چقدر سخت است ندانم فرق راست و کج روی را***ندانم فرق بین این دو دنیا را

چقدر سخت است ندانم بابت چی گشته ام خسته***تمام آرزوها گویی از دل رخت بربسته

چقدر سخت است ندانم حکمت کار خدا را من***به هر در می زنم اما نمی یابم جوابی من

چقدر سخت است که چیزی در دلم سنگینی افکنده***نمیدانم که بغض است یا که کینه،شایدم یک حس شرمنده

چقدر سخت است که تنها یک چیز را خوب میدانم***همی دانم که هیچ چیزی نمیدانم

چه نادان و چه خودخواه و چه مغرور گشته بودم من***که آری تجربه دارم،سواد دارم،چه روشنفکر هستم من

 

ولی یک پتک خورد برسر شدم دیوانه درآنی***نمیدانم که چوب کفر بود یا چوب بیداری

نمیدانم نمیدانم نمیدانم

ولی هرچه که بود گشتم شبیه به غول بیابانی

پویا

  • پویـا ...

شعر

نمیدانم

نظرات  (۲)

دوستی نعمت گرانبهایی است، خوشبختی را دو برابر می کند و بدبختی را کاهش می دهد.((ویلیام شکسپیر))
پاسخ:
بله.درست است
  • بادبادک باز
  • خدا بهتون صبر بده

    پاسخ:
    سپاس...
    غم و غصه تمامی ندارد!مگر آنکه خودمان شادی را شروع نماییم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت