در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

تو کیستی...

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ

 

بقول جبران خلیل جبران:

هرگز در پاسخ عاجزانه ای درنمانده ام،

مگر در برابر کسی که از من پرسید؟

 

"تو کیستی؟"

نظرات  (۹)

چه زیبا :)
پاسخ:
درود به شما
  • مرضیه دانایی
  • چه سخته
    گم بشی و ندونی
    بیراهه نرفته
    مسیر پیش روته...
    پاسخ:
    چقدر....
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    فدای امام زمان نه رزمنده ی حقیر....


    عرض کنم که همه ی انبیاء و اولیاء اومدند که همین سوال را پاسخ بدن...

    به قول شاعر:
    "ز کجا آمده ام، آمدنم بهر چه بود؟
    به کجا می روم، آخر ننمائی وطنم؟"



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    درود به شما...
  • بادبادک باز
  • من غزلم
    گل زیبای آفرینش :)
    تو کیستی؟

    پاسخ:
    پـویـا !
    یه جستجوگر بی جواب...
    من نارینم 
    دختر اتش ...
    زر سرخ ...
    تو کیستی ؟!
    هنوز خودم را نشناختم
    واقعا من کیستم ؟!

    پاسخ:
    سپاسگزارم...
    ممنون
    حالا که اینطوره من نفسم 
    نباشم دنیا نمیگذرد
    نباشم جسمی که تو را حرکت میدهد از بین میرود
    نباشم نفس در سینه نداری
    نباشم روح و روانت بهم میریزد
    اری من نفس هستم
    پاسخ:
    درود به شما...
    و من درجواب
     خواهم گفت ،هیچکس.....!

    nobody

    پاسخ:
    میدونم
    :)

    سلام
    به هیچ وجه مسئله « من کیستم » نیست و انبیا و اولیا هم برای این نیومدن !
    مسئله اینه که « او کیست » .

    سال 99 و دیدن وبلاگت 

    هاله ام

    جستجوگری که داره زیر خروار هاخاکستری که میخوان خاموشش کنن نفس میکشه 

    حس میکنم یه جواب درست یا شاید تقریبا درست رسیدم 

    تو کیستی ؟!

    انسان خودش کسی بودن رو میسازه

    مجموعه ای از چیز هایی ههستی که دوست داری و البته براش تلاش میکنی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت