در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

عجب آشفته بازاریست دنیا...

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ب.ظ

 

                تمام عمر بستیم و شکستیم

                بجز بار پشیمانی نبستیم

                جوانی را سفر کردیم تا مرگ

                نفهمیدیم به دنبال چه هستیم

                عجب آشفته بازاریست دنیا

                عجب خواب پریشانیست دنیا

                 میان آنچه باید باشد و نیــست

                عجب فرسوده دیواریست دنیـــــــــــــــــا

 

  • پویـا ...

آشفته بازار

دنیا

نظرات  (۶)

عجب نوشته ی زیبایی بود والا 
پاسخ:
سپاسگزار نظرتان...
  • بادبادک باز
  • من می دونم دنبال چی هستم :)
    ولی بهتون نمیگم :)))

    پاسخ:
    زنده باشید و پابرجا.
    خوشبحالتون...
    انسان که رازش رو به غریبه ها نمیگه...
    پیروز باشید
    :(
  • مرضیه دانایی
  • چنین است رسم سرای سپنج
    گهی ناز و نوش و گهی درد و رنج
    چنین نیز رسم سرای جفا
    نباید کزو چشم داری وفا
    دلم سیر شد زین سرای سپنج
    خدایا مرا زود برهان ز رنج...

    "حکیم فردوسی"
    پاسخ:
    :(
    آری...
    دلم هوایی شده...
    هوای خیلی چیزها کرده...
    هوای مرگ و نیستی!
    هوای روح بی آلایش!
    هوای خوشبختی از نوع غیر زمینی!


    زندگی فاصله ی آمدن و رفتن ماست.

    شاید آن خنده که امروز دریغش کردیم.

    آخرین فرصت خندیدن ماست

    زندگی همهمه مبهمی از خاطره هاست.

    هر کجا خندیدیم ، زندگی هم آنجاست.

    زندگی شوق رسیدن به خداست.

    خنده کن بی پروا خندهات زیباست 

    پاسخ:
    سپاس از حضورتون و سپاسی ویژه بابت درج این شعر زیبا...
    درود به شما
  • مرضیه دانایی
  • هوای خوشبختی از نوع غیر زمینی...
    خوشبختی محض...
    بدون ترس
    بدون اندوه...
    درووووووووووووود...............
    پاسخ:
    بدون شرح....
    درود به شما
    عجب فرسوده دیواریست دنیا.........
    پاسخ:
    عجب خواب پریشانیست دنیا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت