در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

3 درس مهم از اجباری...

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ

3 درس بزرگی که از سربازی گرفتم و بابت هرکدومشون تاوان سختی دادم...

خیلی سخت...


1-چیزی که پیش اومده بپذیر و قبولش کن.چون هرچقد سخت بگیری سخت تر میگذره.


2-به هیچکس اعتماد نکن.نه اینکه آدما بد باشن بلکه زمونه کاری میکنه که یوقتایی بجز گزینه بد و بدتر انتخاب دیگه ای نباشه.

و

3-بهترین رفیقت:

مـــــــــادر



+خدا وکیلی عین حقیقت رو گفتم...

  • پویـا ...

تجربه

درس گرفتن

سربازی

نظرات  (۱)

ما که نمی ریم سربازی باید حتما اینا رو آویزه ی گوشمون کنیم! :D
پاسخ:
بله 
بهرحال یسری تجربیات هم هست که مختص خانوم هاست...
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در جستجوی حقیقت