در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

ایمان به خدا

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

توکل یعنی چه؟چگونه به خدا نزدیک بشویم؟چگونه هر لحظه به یاد خداوند باشیم؟و ...

*بارها و بارها این جمله رو شنیده ایم:

**یاد خدا آرامش بخش قلب هاست**

اما چگونه؟

یکی از بهترین راه ها اینست که:

**تمامی کارهایی را که از زمان بیدار شدن از خواب تا زمان بخواب رفتن  را به خداوند تقدیم کنیم**

یعنی بخود بگوییم:

**خدایا من اینکار را به تو تقدیم میکنم**

حتی یک کار کوچک...

کتاب خواندن*آب خوردن*غذا خوردن*دعا کردن*بیرون رفتن*کمک کردن و...

ویژگی این کار اینست که زمانی که بخواهیم یک کار زشت انجام دهیم یا گناهی انجام دهیم یا موجب آزار کسی بشویم از خداوند خجالت کشیده و شاید از آن عمل دست بکشیم و بدینگونه حتما

**نزد خداوند بزرگ خودمان محبوب تر بشویم**

چقدر خوب است حتی برای 1 روز هم که شده امتحان کنیم!!! 1 روز ! فقط 1 روز ! فقط...

اطمینان دارم نتیجه اش شگرف خواهد بود.

این یک *حقیقت* است!

*با درود فراوان*

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در جستجوی حقیقت