در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

تاریخ تولد خداوند...

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

وقتی به خداوند فکر میکردم،میخواستم برایش یک نقطه ی شروعی متصور بشم همانند:

شروع پیدایش جهان...

شروع پیدایش انسان...

شروع پیدایش پیامبران...

شروع پیدایش کشف کهکشان ها...

شروع پیدایش هنر

شروع پیدایش ادیان

شروع پیدایش علوم

شروع پیدایش...

من دنبال تاریخ تولد خداوند بودم،اما یک جمله ای کوتاه و ساده به من این نیرو را داد که تا زمانی که زنده ام مرا آرام نگاه دارد.

هرچند جواب کامل سوال من نیست اما شاید بعد از مرگ من بتوانم کامل تر بودن این موضوع را درک نمایم.

جمله ای کوتاه که می گوید:

"تا بوده،خدا بوده"

ابتدا این جمله برایم پیش پا افتاده و مبتدی جلوه میکرد.اما زمانی که آن را بخش بخش کردم و روی هر کلمه کمی تامل نمودم فهمیدم که:

آری!

واقعا "تا بوده؛خدا بوده"

نظرات  (۵)

  • بادبادک باز
  • یا حی قبل کل حی
    یا حی بعد کل حی



    پاسخ:
    ممنون.
     با زبانی رساتر فرمودید.
    زیاد زیستن کمابیش آرزوی همه است، اما خوب زیستن آرمان یک عده معدود.((ج.هیوز))
    پاسخ:
    زیبا بود.
    سپاس
    سلام واقعا قشنگ بود مرسی :)
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون
  • فریاد بیصدا
  • سلام وب جالبی دارید خوشحال میشم لینکم کنید لینکتون کردم :)
    پاسخ:
    درود.
    سپاس گزارم
  • فریاد بیصدا
  • سلام وب جالبی دارید خوشحال میشم لینکم کنید لینکتون کردم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت