در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

فصل اول: رفـیـق بـی کـلـک

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ

در حدود شش یا هـفت ســـال پیش          آن زمـان بـود وضـع ذهـنـم گرگ و مـیـش

هر دمی بی حـس و بی فـکر و هدف         می گذشت شب ها و روزها پس و پیــش

تـا وجــــود یک دوسـت در زندگــــــی         داد به روح و جـــــان مــن یــــــک تازگــــی

   نـــو شدم درخـود بســان پوشاک عید        رخـــت بـربـســت از دلـــــم آن کــهـنــگــی  

  نام او فرهاد،رخش جذاب،مرامش نایاب     پر  ز انگیزه،قوی هیکل،رفـیــقی کـــمیــــاب

فصـلـی از مردانـگی و معرفت آغـاز شد      فصلی با این نام:"رفـیـق بی کـلـک فرهـاد"

 

پایان فصل اول...

     تـرانـه ی مـورد عـلاقـه ی من و فـرهـــــــاد

مرحوم استاد فریدون پور رضا

 

پی نوشت:

نگیزه ای در من بوجود اومد تا فصل های مهم زندگیم رو به صورت شعر بنویسم،چرا که ابراز محبت و رفاقت و رخدادهای مهم  زندگی ام در چند خط نوشتن نمیتوانست حس و حالم را بیان کند.از همین رو جسارت کردم و میخوام با چند فصل شعر،آن را بپایان رسانم)

  • پویـا ...

نظرات  (۴)

وبت قشنگه دوست داشتی منو بلینک بگو لینکت کنم :)
پاسخ:
به امید خدا.

  • گیتی رسایی
  • شما لطف میکنید اگر  نوشته ام را بخوانید. و صد البته سپاسگزار میشوم چون خواندن اینگونه داستانها منت بر نویسنده است و بس
    پاسخ:
    لطف دارید.
    سپاس از نظرتون
  • بادبادک باز
  • سعی کنید وزن شعر رو بیشتر رعایت کنید

    ولی به هر حال قشنگ بود :)


    پاسخ:
    سپاس از نظر مفیدتان...
    جالب بود :)
    پاسخ:
    سپاسگزارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت