در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

من خسته ام

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

 

 

 

من خسته ام ازین تکرار و تکرارها...ازین روزهای بی سرانجام

من خسته ام ازین همه دروغ و ریا...ازین نفس های بی صداقت

من خسته ام از کتابهای کتابخانه ام...چرا که تبدیل شده اند به شعاری ناچیز

من خسته ام از کمک گرفتن ها...خسته ام از انتظار و توقع ها

من خسته ام از افکار بیهوده...خسته ام از بی نتیجه ماندن تلاش ها

من خسته ام از خوردن غصه ی دیگران...خسته ام از اشک و لبخند و ترحم

من خسته ام از پوچی و گیجی...خسته ام از فلسفه و راز هستی

من خسته ام از تکرار آهنگ ها...خسته ام از اصلاح زورکی قافیه

من خسته ام از خستگی ...خسته ام از فریاد بی صدا

آری!خسته ام

 

  • پویـا ...

نظرات  (۳)

  • بادبادک باز
  • منم همین طور
    خسته ام از تمام آدمها

    پاسخ:
    ....
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    والا از قدیم الایام!! می گفتند: "کی خسته است؟..."
    و جواب این بود: "دشمن"
    نه اینکه "داش، من"


    و از همون قدیم الایام!! اینجا همه ش از آرامش و اینها صحبت می شد، این خستگی، این وسط از کجا اومد؟{لبخند}

    نبینم خسته باشی مومن...
    کاری از دست ما بربیاد، در خدمتیم ها

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    درود به دوست عزیز...
    حکایت ما بمانند درخت است که فصلی سبز و فصلی زرد است!
    بمانند اشک و لبخند است!
    بمانند جزر و مد است!
    بمانند آسمان و زمین!
    بمانند بزرگی و کوچکی!
    بمانند دنیا و آخرت!
    بمانند سرما و گرما!
    بمانند خداوند و ابلیس!
    درود به شما!هنوز هم این وبلاگ پر است از شادی!
    هدف تظاهر نکردن به آرامش و شادمانیست و بس!ته داستان ما یا به آرامش ختم میشود یا ... .
    روزهای آرام از آرامش سخن به میان اومد و این روزهای سرد هم مسلما سردی زندگی!
    و در نهایت شاید آن راز نهفته در زندگی قابل دستیابی باشه!
    روزها می گذرد...
    اما شاید در این آمد و شد رازی نهفته باشد.
    سپاس از حضورتون(گلی از جنس رفاقت)

    خیلی خوبه که خسته اید.....!

    خستگی ،شروع بیداری هس!!

    احساس درد....

    درمان رو سریع ترمیکنه!!

    این درد وجود داره...اماخیلیاحسش نمیکنن...



    پاسخ:
    موافقم...
    با هرکسی راجع به این دردها نباید صحبت کرد!
    باید کسی باشد که بتواند درکت کند!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت