در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

!!!شاید در این آمد و شد برای من و شما رازی نهفته باشد

در جستجوی حقیقت

محبوبم...
اگر برای آن بسوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی،
*بگذار که در آنجا بسوزم*.
واگر برای ان بسوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی،
*بگذار که در های بهشت به رویم بسته شود*.
اما اگر برای خاطر تو بسویت می آیم،
محبوبم!مرا از خویش مران!
*متبرکم کن*
تا در کنار زیبایی جاودانه ات،
تا ابد لانه کنم.

مطالب پربحث‌تر

علت چیست

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

چرا وقتی دلم گرفته به دیدن گل ها نمی روم؟

چرا وقتی غمناکم با پرنده از غم خود نمیگویم؟

چرا وقتی سردرگمم به ستاره ها نگاه نمیکنم؟

علتش آنست که من اساسا با آن ها رابطه ای ندارم!

علتش آنست که یک گل یا پرنده یا ستاره نمیتواند به من بگوید عجب ذوق و سلیقه ای دارم،برایم کف بزنم،از من تعریف نماید و به من ارزش بدهد.

اما انسان میتواند از سلیقه ام بگوید،برایم کف بزند،از من تعریف کند و به من ارزش دهد!

اما ایکاش حال که ارتباطم را با کل هستی قطع کردم و فقط به انسان دلخوشم،لااقل یک رابطه ی صمیمی و واقعی و به دور از کینه و غرض و حسادت برقرار میکردم!

اما حیف...!

حیف که نتیجه ی قطع شدن ارتباطم با عالم هستی میشود دلگیری و خستگی و حالات سینوسی ای که در زندگی ام جریان دارد و مدام از خوشی به ناخوشی و برعکس عمل میکند.

برای یکبار هم که شده واقعا دوست دارم درد و دل نمایم!

با آن گل خوشبو،با آن پرنده ی زیبا،با آن ستاره ی چشمک زن...

به قول مولانا:

رحمت بیحد روانه هر زمان     خفته اید از درک آن ای مردمان

(کتاب با پیر بلخ راهنمای این دستنوشته)

  • پویـا ...

ارتباط

عالم هستی

علت

نظرات  (۵)

زیبا مثل همیشه :)
پاسخ:
لطف دارید
  • kianaz ❤silent scream❤
  • به به :)
    پاسخ:
    سپاس:)
  • kianaz ❤silent scream❤
  • آپ کردم یه سری بزنید 
  • بادبادک باز
  • منم چند وقته تو همین حال و روزم
    دلم می خواد با یه آدم واقعی که دوستش دارم حرف بزنم
    یکی از جنس خودم

    پاسخ:
    برایتان آرزوی آرامش و شکیبایی دارم.

    من نمیفهمم چرا تاحالا به این وب سرنزده بودم...

    لینکید...
    پاسخ:
    شما لطف دارید.
    شکسته نفسی نفرماید.
    همچنین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جستجوی حقیقت